Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SYLWUNIA
Nowicjusz
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:35, 24 Mar 2007 Temat postu: CAME RE-432 |
|
|
Poszukuję pilnie instrukcji do radia RE-432 firmy Came.
Dziękuję za ewentualną pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Bartesz
Administrator
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Nie 17:57, 25 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Witam
instrukcja potrzebna w celu zaprogramowania pilotów czy podłonczenia ?
[link widoczny dla zalogowanych]
jest osiem styków i zapewne:
sa 2 styki do zasilania + -
2 obsługujace pierwszy kanał
nastepne 2 obsugujace drugi kanał
i 2 styki umozliwajace podłonczyć antene
pod stykami pewnie jest opis ale akurat na tej fotce powyzej nie widac wienc nie wiem dokladnie które sa które.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SYLWUNIA
Nowicjusz
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:49, 25 Mar 2007 Temat postu: Radio + piloty top434NA |
|
|
Napiszę o co mi dokładnie chodz:
Bardzo proszę o pomoc w kwesti dotyczącej radia RE432 oraz pilotów TOP434NA.Posiadam na posesji dwie bramy.Każda z radiem RE432 oraz piloty TOP434NA. Problem mój tkwi w tym iż nie mogę przypisać osobnych przycisków do napędów.
Dokładniej mówiąc,jeśli chodzi o dwa górne przyciski jest wszystko ok.Każdy przycisk przycisk chodzi ze swoją bramą.Jeśli chodzi o te dwa dolne przyciski to jest mały problem.Nie można ich przypisać do osobnych napędów.Wciskając którykolwiek z przycisków zaczynają chodzić oba napędy. Nie mogę skorzystać z tych górnych przycisków gdyż one są odpowiedzialne za bramy wjazdowe do dwóch garaży.Byli u mnie fachowcy próbowali zamienić te przyciski ale po zmianie bramy garażowe chodziły na jednym przycisku i nie można było ich przeprogramować.Także problem tkwi w tych dwóch dolnych przyciskach.Jeśli to możliwe bardzo proszę o pomoc w tej kwesti. Czy te piloty są naprawdę przystosowane do takich manewrów.Czy może muszę coś wymienić.
Z góry dziękuję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bartesz
Administrator
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Nie 21:53, 25 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Trzeba skasować radia i zaprogramować od nowa
powinno pomuc:) tak zeby kazdy z 4 przcisków opslugiwal 4 poszczegulne automaty.
kasowanie radia przewaznie robi się po przez przytrzymanie guzika az do mometu kiedy dioda zacznie szybcej mrygać, jeśli pilot nie bedze ragował uruchamiał automatu to znaczy ze kasowanie powiodło się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ELEKTROBRAM
Gość
|
Wysłany: Nie 22:07, 25 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
WITAM
no niestety tak nie jest !!!
to bardziej skomplikowane,musisz wykonać procedure programowania od nowa do kazdego automatu jednym pilotem a następnie skopiować kody do nowych pilotów.
postaram się jutro wysłać mailem do SYLWUNIA metode krok po kroku jak to zrobić
ELEKTROBRAM-ŁÓDŹ
POZDRAWIAM
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bartesz
Administrator
Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Nie 23:36, 25 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
moze to się przyda:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |