Autor |
Wiadomość |
bruno360 |
Wysłany: Nie 17:16, 15 Maj 2016 Temat postu: |
|
Ja tam nie mam żadnych problemów .Montuje przeważnie Came ,Faac ,Nice.
Przez 8 lat działalności serwis zalczyła tylko 1 centrala came i raz przeażnik w Faacu.
Nie powiem złego słowa na Nice a montuje tego naprawdę sporo.Podstawa to dokładny montaż i znajomość elektryki /elektroniki. |
|
|
szmarc |
Wysłany: Pon 20:30, 07 Gru 2015 Temat postu: Jakość Nice |
|
Totalne nieporozumienie. Nic do siebie nie pasuje, pomimo, że to ta sama firma.
Brak prostoty wejść i wyjść central sterujących. Niby super, bo po "Busie" i tylko dwa kabelki. Guzik prawda. W FACC konwencjonalnym mogę sobie uruchomić napełnianie basenu i wstawianie wody na herbatę wraz z wjazdem na posesję. Lampą ostrzegawczą mogą być latarnie na całej ulicy podłączone do wyjścia przekaźnikowego a przyciskiem sterującym napędami może być włącznik w drzwiach lodówki. NICE to porażka. Za każdy dodatkowy element musisz zapłacić kilkaset złotych a i tak nie będzie pasował do kilka lat temu zakupionego sterownika. Omijać szerokim łukiem i nie wjeżdżać przez te bramy, bo nie wiadomo, czy to zadziała poprawnie. Z urządzeniami FAAC od 15 lat nie miałem żadnej reklamacji ani pretensji od klientów. Nawet 20 letnią BENNICĘ udało mi się przerobić na nowe piloty. Spróbujcie to zrobić w NICE. Wszystkie radia i piloty mają inne klucze. NICE to czysty marketing mający na celu wyłudzanie pieniędzy. |
|
|
dobredobram.pl |
Wysłany: Czw 14:51, 02 Kwi 2015 Temat postu: |
|
Jeżeli chodzi o jakość produktów NICE, są to całkiem dobre napędy aczkolwiek głównym aspektem sprawnego działania jest prawidłowy montaż według wytycznych od producenta. |
|
|
matrix0606 |
Wysłany: Pon 12:25, 26 Sty 2015 Temat postu: |
|
Ja popiueram to zdanie
Taaa napisał: | Jeśli instalatorzy zamiast się szkolić, lub przeczytać instrukcję z każdą pierdołą wydzwaniają na infolinię to sytuacja się nie zmieni. |
Nie dzwonić z pierdołami do serwisu bo większość rozwiązań można znaleźć w instrukcji, ale gdzie tam, nie chce się przeczytać tylko lepiej dzwonić. |
|
|
Gość |
Wysłany: Wto 0:50, 02 Gru 2014 Temat postu: |
|
nice to słaba automatyka, odradzam. Serwis nastawiony nie na pomoc a na sprzedaż. Chodzi o to aby sprzedawać i żeby klient płacił. Zdecydowanie odradzam tą firmę. Słabe silniki zbyt małe moce i niska trwałość produktu sprawiają że klient musi wydać bardzo dużo w stosunku do niskiej jakośći. NIE POLECAM!!!!! |
|
|
Taaa |
Wysłany: Wto 8:35, 05 Lis 2013 Temat postu: |
|
Jeśli instalatorzy zamiast się szkolić, lub przeczytać instrukcję z każdą pierdołą wydzwaniają na infolinię to sytuacja się nie zmieni. |
|
|
Arkadiusz K. |
Wysłany: Czw 16:32, 22 Sie 2013 Temat postu: Jakość produktów NICE |
|
Dodzwonienie się serwisanta/instalatora do działu technicznego w sprawie dziwnego zachowania automatyki i skonsultowania tego z technikiem NICE graniczy z cudem 1h45min oczekiwania na nic, zmarnowany czas i poniesione koszty połączenia a klient dalej niezadwolony. Jeśli aż tyle osób dzwoni do serwisu z problemami to świadczy o jakości oferowanych produktów, a jeśli firma Nice udziela porad montażowych przez telefon (a na to wygląda) to oznacza że dla niej nie jest ważny instalator. |
|
|